קדושת ציון מחפשים כותבים בענין הפטרות שב דנחמתא

שלום רב לכל החברים,

השנה החלטנו לממש רעיון עליו כבר חשבנו בעבר, והוא להוציא חוברת איכותית מיוחדת לקראת השבתות בהן קוראים בנחמות ישעיהו – “שב דנחמתא”.

עולם התורה משופע בספרים, חוברות וקונטרסים העוסקים בענייני החורבן והאבלות, אולם נראה כי הרבה פחות זכינו לספרות תורנית איכותית על יעודי הנחמה והגאולה, אשר לא לחינם נקבעו על-ידי חז”ל שנפטיר בהן בשבתות שאחר תשעה באב.

את החלל הזה רצוננו למלא, ואני חושב שראוי ומתאים שהאגודה שלנו תטול לידיה משימה חשובה זו. כמובן, שיושם דגש על קיום הנבואות ועל מה שזכינו בדורות האחרונים לראות את תחילת הגשמתן.

דא עקא, שאין זה פשוט כלל ועיקר לכתוב מאמרים בנושא מסוים זה, הדורש בקיאות בדברי הנבואה לאורך ולרוחב, מלבד כישורי כתיבה ושאר ידיעות, וכמובן – סייעתא דשמיא.

על-כן אבקש שמלבד הכותבים הקבועים, כל מי שחושב שהוא יכול לכתוב מאמר בענין – גם הוא ירתם למשימה. ניתן לכתוב מאמר על כל אחת מההפטרות בפני עצמה, או מאמר כללי על יעודי הנחמה כולן.

כמו-כן אבקש מכל מי שנדבה רוחו ובאפשרותו לעזור למימון עלות החוברת – שיעזור כפי יכולתו. מדובר בעלות כללית של סביבות 5000 ₪. ישנה אפשרות להקדשה, וכמו-כן יש אפשרות לקניה מראש של כמות חוברות, אשר תעזור במימון הפרויקט. עלות חוברת אחת – 20 ₪ מלבד דמי משלוח. בהזדמנות זו אביע את תודתי לכל אלו  שכבר נרתמו ותרמו – ישלם ה’ שכרם בזה ובבא.

ויהי רצון שנזכה בקרוב לקיום דברי הנבואה – “כה אמר ה’ צב-אות צום הרביעי וצום החמישי וצום השביעי וצום העשירי יהיה לבית יהודה לששון ולשמחה ולמעדים טובים והאמת והשלום אהבו”.

מאמרים יש לשלוח לכתובת דוא”ל yyy7@neto.bezeqint.net, רצוי מאד לפני ראש חודש מנחם אב.

תרומות ניתן להעביר באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא:

נדרים פלוס

US charitable -tax deductible (checks):

Make out checks to

Include a note that it is for Kidushas Tzion

Or for Israeli residents:

בברכה,

יהודה אפשטיין.

“קדושת ציון”