קובץ ‘נחמו נחמו עמי’ מבית קדושת ציון עומד למכירה

שלום רב לכל החברים,

חודש אלול כבר בעיצומו, ואנו מציינים כעת שלוש שנים להופעתו של העלון הראשון של “קדושת ציון”.

ישנם אנשים שנהנים להביט אחורה ולהתרפק על נוסטלגיה, אולם מכיון שאנו עוסקים בדברים החשובים ביותר שעומדים ברומו של עולם – איננו מרשים לעצמנו תענוג זה.

תחת זאת, פנינו קדימה על-מנת לראות כיצד ניתן לפעול ביתר שאת על-מנת להפיץ את הרעיונות היסודיים והחיוניים שמקבלים ביטוי מעל דפי העלון.

על-כן ראינו לנכון להרחיב את הפעילות בכמה אופנים. האחד הוא הוצאת חומר תורני איכותי מלבד העלון בצורה של חוברת, וכפרויקט ראשון בחרנו לעסוק בנבואות הנחמה אותן אנו קוראים בשבתות אלו, ובנבואות הגאולה באופן כללי.

הקובץ מיועד למכירה, ומצ”ב מודעה אודותיו. מי שמעוניין לקנות יכול לפנות לדוא”ל yyy7@neto.bezeqint.net או למספר הטלפון המובא במודעה, ואנו נתאם אתו את הבאת החוברת לידיו (גם אלו שכבר שלמו מתבקשים ליצור קשר על-מנת לתאם את הבאת החוברת לידיהם). מי שמעוניין לשמש כמוקד הפצה באזור מגוריו או לימודיו – שיצור קשר בדוא”ל או בטלפון הנ”ל. ניתן לשלם בכל אחת מהדרכים בהן ניתן לתרום לאגודה, המפורטות בסוף ההודעה.

מלבד זאת, בכוונתנו לפתוח בימים הקרובים קו טלפוני, ובו יובאו דברי האגודה ביחס לנושאים שעל סדר היום – סדר היום של כלל ישראל בכלל וסדר היום של בני הישיבות בפרט. במשך הזמן אנו מקווים שיהיו כמה וכמה מדורים, גם על פרשת השבוע והחגים, וכן נעלה שם שיעורים שונים. כל מי שיש לו הערה בענין יכול ליצור קשר בדוא”ל זה. הודעה על פתיחת הקו תבוא בהמשך.

אנו שואפים גם להתחיל במערך שיעורים לציבור הרחב, ובעיקר לבני הישיבות, ובעזר ה’ תבוא על כך הודעה מיוחדת.

ולכל השואלים על עלון חודש אלול – לנוכח העבודה המרובה שהייתה מנת חלקנו בקובץ המאמרים על ‘שב דנחמתא’ ולנוכח הפעילות סביב שאר הפרויקטים שהוזכרו, וכן פרויקטים נוספים שלא הוזכרו, הוחלט לאחד את עלון אלול עם תשרי ולהוציא עבור שני החודשים הללו עלון מוגדל בן 48 עמודים. בעזר ה’ הוא יצא לאור בעוד כשבועיים, אולי קצת פחות.

כמובן, שכל הפעילות עולה ממון רב, מלבד הזמן הרב שמושקע על-ידי אנשים רבים בהפצה, בתכנון, בכתיבה ובשלל מלאכות, רבות מהן בסמוי מן העין. על-כן נודה לכל מי שירים את תרומתו, ומי שיחתום על הו”ק יבורך מפי עליון.

ויהי ה’ עמנו בכל מעשי ידינו,

יהודה אפשטיין.

‘קדושת ציון’.

ניתן לתרום באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא:

נדרים פלוס

US charitable -tax deductible (checks):

Make out checks to

Central Fund of Israel

c/o Marcus Brothers Textiles

980 6th Ave

New York   NY  10018

Attn:  Arthur Marcus

Include note that it is for

Kidushas Tzion

Or for Israeli residents:

Jay Marcus

13 Hagoel st

Efrat , 90435

Download (PDF, 1.35MB)