קדושת ציון גליון #34

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים,

מוגש בזאת העלון החודשי של אגודת “קדושת ציון” לחודש מנחם אב, הוא החודש בו חרב מקדשנו ונוטל כבוד מבית חיינו. בגליון זה נשתדל להתבונן על מהות החורבן ועל השאיפה לכינונו מחדש של בית מקדשנו במסגרת תחיית האומה בארצה. מובאים בגליון זה מאמרים חשובים ויסודיים בכמה וכמה תחומים, שכל אחד שווה קריאה בפני עצמו.

אמנם איננו עוסקים רק בבכי על העבר, אלא שאיפתנו להגיע לנחמה ושיתקיימו בנו יעודי הנביאים. ביחוד נתיחדו בענין זה נבואות ישעיהו, אשר נתחיל לקרוא אחרי הצום, והם המכונים בלשון רבותינו “שב דנחמתא”. לרגל נבואות נחמה אלו, בכוונתנו להוציא חוברת מיוחדת, כפי שכבר הודענו בעבר. ברוך ה’ הציבור נרתם להשתתף בענין, והגיעו כמה מאמרים חשובים, וכן תרומות לענין. עדיין יש מקום למאמרים נוספים, ואודה מאד למי שישלח מאמר בענין הנחמות הללו עד סוף השבוע הזה.

כמו-כן אנו מודים מאד לתורמים, ונודה למי שירתם גם כעת, כי עדיין המלאכה מרובה והאמצעים מצומצמים. אנו מודים גם לכל מי שירתם לעזור לעלון באופן שוטף, כי כיום המצב הוא שלולא המסירות וההתנדבות של רבים וטובים, לא היה העלון קיים!

עבור כל ענין ניתן ליצור קשר בדוא”ל שלי. בענייני הפצה יש לפנות לדוא”ל – hagai3297@gmail.com

Download (PDF, 2.47MB)

Download (PDF, 1.15MB)

ניתן לתרום באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא:

נדרים פלוס

US charitable -tax deductible (checks):

Make out checks to

Include a note that it is for Kidushas Tzion

Or for Israeli residents:

עם ירידת העלון לדפוס נתבשרנו על הסתלקותו מעמנו של אחד מתלמידי החכמים המיוחדים שבדור, ענק בנגלה ובנסתר, אשר דרש את ציון בכל ליבו, הגאון הצדיק רבי שריה דבליצקי זצ”ל. בעלון הבא בל”נ ישורטטו קוים לדמותו.

בברכה,

יהודה אפשטיין

“קדושת ציון”