May One Shame Jews In Front of Non-Jews?

See Chafetz Chaim Hilchos Lashon Hara 8:12:

ודע עוד, דאסור לשון הרע הוא אפלו אם מגנה אותו בפני ישראל, וכל שכן אם מגנהו בפני נכרים, דעונו גדול הרבה יותר, כי מלבד שהוא מבזה כבוד ישראל ומחלל כבוד שמים על ידי זה, עוד הוא גורם בזה רעה רבה לחברו, כי אם יספר על חברו בפני ישראל ענין גנות, לא יחליט תכף לדבריו, אבל אם יספר על ישראל בפני נכרי, שהישראל הזה הוא רמאי ומאנה לבריות וכיוצא בזה, יחליט תכף לזה ויפרסם דבר זה בפני כל, (וכעין זה איתא בתוספות בבבא בתרא (דף ל”ט ע”ב) במה שפרשו הנפקא מנה בין לשון הרע למחאה, עין שם) ויסבב לו הזק וצער מזה.

וכל שכן אם הוא הולך ומלשין על ישראל בפני נכרים, בודאי עונו גדול מנשא, כי הוא נכנס על ידי זה בכלל המלשינים, ודינו שוה לאפיקורס והכופרים בתורה ובתחית המתים, שגיהנם כלה, והם אינם כלים, כמו ששנינו במסכת ראש השנה (דף י”ז.), על כן צריך כל איש ישראל לשמר את עצמו מזה עד מאד. ומי שעובר על זה והולך ומלשין על ישראל בפניהם, הרי הוא כאלו חרף וגדף והרים יד בתורת משה רבנו עליו השלום, וכמו שנפסק בחשן משפט (סימן כ”ו).

[הגה”ה – כמו שידוע, שיש אנשים שוכרין עדים ומעלילין על חבריהן להוציא ממונם שלא באמת ובישר בפני שופטי המלכות. (הגהה זו, כנראה, מחמת הצנזורה)].

Answer: No.