קדושת ציון גליון #44 – אב תמוז

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים היקרים,

ראשית כל עלי לבקש את סליחתכם על האיחור הרב בהוצאת העלון.

למעשה מדובר בעלון דו-חודשי עבור חודשים תמוז-מנחם אב, אשר יהיה עלון מוגדל וכפול בגודלו. זאת, עקב הרצון להביא את נאומי הועידה שמערכה בסוף אייר, מה שהביא להגדלת העלון מחד ולעיכוב בהוצאתו מאידך עקב הצורך לתמלל את הנאומים וכל הכרוך בכך מבחינה טכנית. משנוכחנו לראות, כי כך לא נוכל להוציא את גליון מנחם אב לפני תשעה באב, החלטנו להגדיל את העלון ולהוסיף מאמרים על חודש אב, וכך יתאפשר לקוראים לעסוק בענייני החורבן והאבלות בזמנם.

האגודה עברה לאחרונה שדרוג מבחינות רבות, רבים הם הפעילים הנרתמים לעזרה בתחומים שונים ומגוונים, ואנו רואים ברכה במעשי ידינו הן בעקבות ההצלחה האדירה של הועידה האחרונה והן לנוכח פעילויות נוספות שחלקן כבר מתבצעות, כגון שיעורים לבחורי ישיבות, סיבובי שערים, הטיול שיתקיים לשומרון בשבוע שאחר תשעה באב – ראו בעלון – ועוד דברים, אשר חלקם גלויים וחלקם עדיין לא.

אמנם לצערנו, העליה התלולה בפעילות האגודה אינה מלווה לעת עתה בתרומות הכספיות הנדרשות לתחזוק הפעילות, מה שמקשה מאד על הפעילות השוטפת. על-כן חשוב מתמיד שכל אחד לפי יכולתו יתן תרומתו לאגודה, ורצוי מאד שתהא זו תרומה חודשית, המאפשרת תכנון לטווח ארוך. ניתן לתרום במספר דרכים, שיבואו בסוף ההודעה הזו.

מלבד העזרה הכספית, אנו נשמח לקבל רעיונות נוספים ויוזמות חדשות, שכן ראינו עד כה כי תשועה ברוב יועץ, וכאשר מתכנסים יחדיו מגיעים לרעיונות מועילים.

לנוכח המציאות הציבורית בארצנו, מבלי להרחיב בפרטים – רואים כיום ביתר שאת את נחיצותה של אגודת ‘קדושת ציון’ לדרישת ציון על טהרת הקודש, כמי שמובילה את המגמה המבורכת של נטילת אחריות על כלל ישראל מצד קהל יראי ה’.

בשם ה’ נעשה, ונצליח.

יהודה אפשטיין.

‘קדושת ציון’.

Download (PDF, 2.12MB)

Reprinted with permission.

ניתן לתרום באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא: נדרים פלוס

Make out US charitable tax-deductible (checks) to:

Central Fund of Israel

c/o Marcus Brothers Textiles

980 6th Ave

New York   NY  10018

Attn:  Arthur Marcus

Include a note that it is for Kedushas Tzion.

 

Or for Israeli residents:

Jay Marcus

13 Hagoel st

Efrat , 90435