קדושת ציון גליון #45 – אלול

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים,

אני שוב נאלץ לפתוח בהתנצלות על איחור יציאת העלון, אולם ההכרח לא יגונה, והאילוצים השונים הביאו לכך, ומוטב מאוחר מאשר אף פעם. תקוותנו, שנצליח להתעשת ולהתחזק ולהוציא את עלון חודש תשרי קרוב ככל האפשר לתחילת החודש והשנה החדשה.

עלון זה מכיל חומר חשוב ביותר ביחס לחודש אלול הבא עלינו לטובה הן עבור היחיד והן עבור הכלל, כאשר הדגש מושם בו על צורת התשובה הראויה לאומה על אדמתה. מלבד זאת בוודאי תהנו לקרוא על הטיול הנפלא שהיה בבין הזמנים במרחבי השומרון, אשר סוכם בחן על-ידי אחד הכותבים בליווי תמונות. למען נוחיות הקריאה, מצורף כאן קובץ נפרד עם שני העמודים האמצעיים, בהם מופיעות התמונות, כך שהן לא תהיינה חתוכות בתצוגה הממוחשבת.

לנוכח המצוקה הכלכלית שכבר הלאיתי אתכם בעבר בתאורה, הוחלט, כפי שכבר כתבנו לכם, על עריכת מבצע מנויים, אשר יאפשר לכל אחד לקבל עלון פיזי הישר לתיבת הדואר שלו תמורת סכום חודשי סמלי של 10 ₪. אבקש בזאת, שכל מי שקיום העלון יקר לליבו – ירתם למבצע לא רק עבור עצמו, אלא גם עבור אנשים נוספים שהוא מעוניין שהעלון יגיע אליהם. זאת, כמובן, מלבד התרומות שאנו זקוקים להם ממי שבאפשרותו לתרום מעבר לכך. ככל שתגדלנה ההכנסות, כך נוכל גם לעמוד בזמנים ולהוציא את העלונים בתפוצה הראויה ובהיקף הראוי לנוכח הדרישה האדירה שרק הולכת ומתגברת בקרב הציבור. אציין רק, שעלון זה יצא לאור הודות למאמציו של אחד החברים, אשר השיג הלוואה ברגע האחרון, אולם עדיין מוטל עלינו לפרוע אותה, ותקוותנו שהציבור יבין את המצב וימנע מצבי חרום כאלו בעתיד.

בברכת התורה,

יהודה אפשטיין.

אגודת ‘קדושת ציון’.

Download (PDF, 1.6MB)

Download (PDF, 2.39MB)

Reprinted with permission.

ניתן לתרום באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא: נדרים פלוס

Make out US charitable tax-deductible (checks) to:

Central Fund of Israel

c/o Marcus Brothers Textiles

980 6th Ave

New York   NY  10018

Attn:  Arthur Marcus

Include a note that it is for Kedushas Tzion.


Or for Israeli residents:

Jay Marcus

13 Hagoel St.

Efrat , 90435