לקחת משכנתא? תרקוד, קיימת מצוה

גם אתה יכול – לקנות דירה גדולה בקלות ובשמחה בשורה טובה ומשמחת!

חדש! חדש! יצא מבית הדפוס, הספר המלמד את הדרך הקלה, לקנות דירה גדולה יפה ורחבה, במהירות ,בקלות, בשמחה ובנחת.

הדרך לקבל מימון, עזרה ותמיכה בתשלומי המשכנתא וכדומה, ולסיימם במהירות. הידעת! ישנה הוצאה חודשית קבועה הנוגסת מהמשכורת שלך נתח נכבד, לא חודש אחד ושניים אלא באופן עקבי , רוב שנות עבודתך, ויום אחד תגלה שיכלת לממן אותה בקלות ועוד להפוך אותה לנושאת רווח, להרוויח פי עשר… אם רק היית משקיע קצת מחשבה.

בספר החדש ‘בית ראובן’ תגלה את הסוד.

הלכנו ובדקנו בכל מקום, בבתי ספר, בתלמודי תורה, בסמינרים ובאולפנות, בישיבות ובכוללים, במגזרים השונים. הסוד הזה נעלם כמעט מכולם!!!

מצוות ישוב ארץ ישראל היא מצוות עשה מהתורה “וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת הָאָרֶץ וִישַׁבְתֶּם בָּהּ” (במדבר לג, נג). בספר החדש, ‘בית ראובן’, תראה שגם אנו יכולים לזכות במצווה זו. וללא טרחה ומאמץ מיוחדים, בפעולות הנעשות על ידינו במילא.בספר ‘בית ראובן’ תלמד כיצד להפוך את עשרים שנות המשכנתא, מלאות האנחות והתלונות על קשיי הפרנסה, לעשרים שנות מצוה מיוחדת הממלאת אותנו  בשמחה ואושר . בספר ‘בית ראובן’, תראה שכמעט כולם משקיעים חמישים שנה במצווה יקרה ביותר, מצווה שמקנה לאדם חלקה לעולם הבא עם חתימה בטאבו, אך… רובם מפסידים כמעט את הכל בגלל חוסר ידיעה, כוונה ומחשבה על המצווה.

כשלא יודעים לא חושבים, וכשלא חושבים לא שמחים.

סבא שלי עלה לארץ, נלחם על הארץ, וקיים בפועל את מצוות ירושת וישוב הארץ. אנו הדור השני/שלישי נולדנו כאן, וקיבלנו הכל על מגש של כסף – במה אני יכול לזכות במצוות ישיבת הארץ? איזו פעילות חיובית, תחבר אותי למצווה גדולה זו שהפליגו רבותינו בה עד מאוד??? קניית דירה בארץ ישראל

בספר החדש, תלמד כיצד זוכים לקנות דירה בארץ ישראל בקלות ובשמחה. בספר החדש, תלמד אך שמחים ומאושרים שנה שלמה לאחר קניית הדירה. בספר החדש נלמד להודות על הזכות הגדולה שזכינו בקניית דירה בארץ ישראל.הספר יצא בהסכמתם וברכתם של הרבה מאוד מגדולי ישראל שהתפעלו מאוד מהספר, ונתנו את ברכתם.

מחיר הספר: 30 ₪ בלבד.

לכמות (5 ומעלה): 20 ₪ בלבד.

ועתה מבצע – כל המזמין את הספר מקבל משלוח חינם של הספר עד הבית ללא תשלום נוסף.

דוגמא מתוך הספר:

Download (PDF, 2.65MB)

שלחו מייל ל:  yudataub@gmail.com עם שם וכתובת והספר בדרך אליכם.

לספר יצורף דף עם אפשרויות תשלום: אשראי, העברה בנקאית, משלוח בדואר.

בברכה יהודה טאוב – 0556784547. ניתן להזמין אצלנו ספרי הודיה: לחתונה, שבע ברכות, בת מצווה, ברית מילה, פנקסי הודיה ועוד

לחץ כאן לדוגמאות.

ניתן להזמין אצלנו חוברות על הבית היהודי: מפתח הפרנסה, הבית בתורת רשב”י, מטרת הנישואין

ניתן לראות כאן דוגמאות