למה אתם מעודדים קונספירציות בענין אסון מגדלי התאומים?!

קורא כותב:

הבאתם היום מאמר מאוד “אובייקטיבי” התומך בגירסאות ה”קונספירציה” המטורללות המנקות את שליחי אל- קעאדה מהרציחות בבנייני התאומים והפנטגון בנוסף לרציחות הטסים במטוסים של 9/11. אם אין לאתר שלכם ועדת ביקורת רצינית אל תפרסמו דברים “אובייקטיביים” כאלה, כותביהם אינם תמימים כלל, הם פשוט רשעים. בני ברית ושאינם. חלק ממה שקראתי ניתן לסתירה בקלות מתוך הידיעה על גניבת זהויות, דרכונים, וזיופם. זהו לחם חוקו היומי של הטרור הבינלאומי, הכולל גם את “אנטיפה” ואת ה”חמס”, ואפילו של מפגיני הגדר בבילעין.
חבל על האתר שלכם שהופך למשרתם של רשעים.

תגובת העורך:

אתר Hyehudi.org עוסק ביהדות. המדינה (State) מתחרה בדת כמקור הסמכות והצדק בכל מקום, כדברי שמואל הנביא “כי לא אתך מאסו”, לכן חובה לקעקע אותה בחשיפת האמת אודותיה. וככל שגדלה כח המדינה, כך גדלה רשעותה, ואימפריית ארה”ב היא במקרה כרגע המדינה הגרועה בתבל. ולא שפיכות הדמים שלה מטרידה אותי, למרות שאי אפשר להשוות בין הטרור המדינתי שמבצעת ארה”ב (כמובן, בשליחות הכנופיות שעומדות מאחוריה) לבין החמאס הפעוט – ובל נשכח את אש”ף (מדינות חסות שיצרה מדינת ישראל, אגב), אלא תדמיתה החיובי: איזו אידיאל יגבור בלב כל באי עולם, “ירושלים” או “רומי”?

המאמר המדובר לא ניקה איש! הן לא רק ארה”ב מסוגלת לקנוניות (ויאטנם, לוב, עיראק, לינקולן, תקיפת פרל הרבור, ועוד ועוד), גם הערבים מסוגלים, וארה”ב גוררת את הטרור כתגובת-נגד צפויה ואף מכוונת (Blowback) על מנת להצדיק את דיכוי אזרחיה שלה גם כן. המאמר הראה שממשלת ארה”ב טרם הוכיחה את טענתה בצורה המקובלת והדרושה בערכאותיה, ותו לא. אפילו חלק מהשמאל כבר יודעים אמיתות אלו.

איני יודע מה בדיוק עשו אל קאעידה (מעשה ידי ארה”ב) במגדלי התאומים. דעתי שסיפורה של ממשלת ארה”ב אינו אמין, ואני מדגיש זאת על מנת להאט את האמריקניזציה של העולם לטובת יהודיזציה שלה, ואכמ”ל.

ולא, אין לאתר הזה שום ביקורת, למרות שאני מתייעץ על דברים מסוימים לעתים רחוקות.