אתה לא חייב אינטרנט בטלפון

נאמבר • הטלפון שלכם מכיל הרבה יותר

אתר קול חי 

לאחרונה התפרסם בכלי התקשורת כי הונחה הצעה על שולחן הממשלה לאחד את מוקדי החירום תחת מספר טלפון אחד. בדיון בכנסת סיפרה צעירה שנזקקה לשירותי החירום כי איבדה זמן יקר מכיוון שהתקשרה למוקד הלא נכון. מספרי הטלפון של מוקדי החירום אמורים להיות ברורים לכל אזרח ישראלי, אך מסתבר שחלק ניכר מהאוכלוסיה אינו מודע להם.

אם במספרי חירום זהו המצב, ניתן להניח כי במספרי טלפון רגילים, שאינם בעלי חיוג מקוצר של שלוש ספרות, אתם מאבדים את הראש, ומנסים לחפש את מספר הטלפון של סניף הבנק, קופת החולים או אפילו תחנת המוניות הקרובה בכל מקום אפשרי.

למקום הזה בדיוק נכנס פרוייקט חדש בשם ‘נאמבר’.

נאמבר היא מערכת ממוחשבת מתקדמת שמזהה את בקשתכם ומעביר אתכם לחברה או לשרות אשר אתם מעוניינים בו. פשוט מתקשרים למערכת, אומרים את היעד שעימו ברצונכם ליצור קשר, דוגמה “ביטוח לאומי” “רכבת ישראל” ונאמבר עושה את שאר העבודה בשבילכם. מספר ראשי של הבנק שלכם,או קופת החולים, .או כל מוסד מוכר אחר, רק תבקשו, ותקושרו.

לא רק מוסדות ממשלתיים ופיננסיים, נאמבר גם מסייע לכם למצוא שירותים בסביבתכם כשאינכם מכירים את הסביבה. יצאתם לבלות ואתם רוצים להזמין פיצה בבני ברק , בקשו מנאמבר פיצה בבני ברק ונאמבר כבר תמצא את הפיצריה בבני ברק ותקשר אתכם אליה.

וכן אם ברצונכם למצוא נייד של משהו פשוט חייגו ואמרו “שרות מודיעין” ואת שם החברה הסלולארית שלדעתכם הוא שייך אליה ותחוברו למוקד של חברות הסלולר שם תוכלו לקבל חינם את המספר .

נאמבר הוא כמו המזכירה האישית שלי אומר אברהם, מנהל מוסד חינוכי במרכז, אני מבקש שיקשר אותי והוא עושה בדיוק את מה שאני מצפה ממנו.

המערכת המתוחכמת של נאמר היא מערכת לומדת, ומהר. אם ביקשתם יעד שאינו קיים במערכת, המערכת תבדוק את בקשתכם ובהתאם לצורך היא תוסיף , כך שבפעם הבאה שתחפשו, נאמבר כבר יהיה מוכן בשבילכם. בנוסף, נאמבר מכיר מילות קישור ליעד שאתם מבקשים, כך לדוגמא מבצע בצירוף שם חברה יפנה אתכם למוקד המבצע של החברה, ומילים מתוך סלוגן או פרסומת ששמעתם ברדיו, יובילו אתכם ישירות אל המפרסם אותו אתם מבקשים.

אז מהיום, לטלפון שלכם יש רק מספר אחד – נאמבר – 072-3-700-700

השרות בחינם לבעלי חבילות ללא הגבלה או בעלות שיחה רגילה

מאתר קול חי, כאן.