שאלה בדקדוק: כל *מאן* דעביד רחמנא לטב עביד May 22, 2019 – י״ז באייר תשע״ט by Hyehudi EditorAuthored by: העורך Editorלכאורה “מאן” זה לא “מה”, אלא “מי“…מתי אומרים “מאן”, ומתי “מאי”?אשמח לשמוע תשובות.Some other articles:יהודים אתיופים להר הביתכיצד לנקד את המשנה ‘אבוקות של אור’ – סתירהקריאה לחומר אודות ההתנתקות\הגירוש *ללא* תמונות נשיםכיצד לא לאבד הבטחת ואעש למען שמישמעתי פעם על איזה ת”ח שדיבר נגד ‘פיצה ברוקלין’ ושמות דומים בירושליםPowered by YARPP.