קדושת ציון גליון #43 – חודש אייר

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

כל החברים שלום רב!

ברגשי גיל והודיה אנו מגישים בפניכם את עלון אגודת “קדושת ציון” לחודש זה, אשר עומד בסימן ההכנות לועידה הארצית השלישית של אגודתנו, שנוסדה למען דרישת ציון על טהרת הקודש.

כמו בשנה שעברה, גם השנה יערך הכינוס ביום כ”ה באייר ויגלוש לתוך ליל כ”ו, התאריך בו הושיע ה’ את עמו לפני 52 שנים, כאשר תוך שעות ספורות הוכרעו כל צבאות ערב הצמאים לדמנו, ואשר תכננו שואה שניה לעם היהודי כעשרים שנה אחר שואת יהודי אירופה, וה’ הטוב הפר עצמם וקלקל מחשבתם, ותחת אשר תכננו להשמידנו, זכינו לכבוש את ארצנו הקדושה ואת עיקר העיקרים – לב האומה, מקום בית חיינו ותפארתנו, תוך שאנו מביסים את צבאותיהם ומכים אותם שוק על ירך.

בימים אלו, בהם רבים הנבוכים בתלאות העתים ואינם יודעים לאן פנינו מועדות – נתכנס יחדיו להודות לבורא עולם על פדות נפשנו, על הניסים האדירים של הצלה ממוות לחיים באותה מלחמה מופלאה ועל כיבוש חבלי ארצנו הקדושה. נשמיע ברבים את דרישת היהדות הנאמנה לכונן את חיי האומה על אדני התורה והמצוות, להפוך את ישראל ממדינת היהודים למדינה יהודית אמתית, לסלק את האויב מתוכנו ולהקים ארמון על מכונו.

השנה תתקיים הועידה באולמי פרימה פאלאס – מלון המרכז, מה שמחייב אותנו לשנס מתניים על-מנת למלא את האולם כיאה וכראוי לאגודה המייצגת רבים רבים מיראי ה’ הדורשים לציון. באם נצליח במשימה חשובה זו, תהיה זו קפיצת מדרגה משמעותית לקראת הפיכת האגודה לגורם משמעותי בציבוריות החרדית, מה שיוביל לעיסוק מוגבר בסוגיות הבוערות שאנו מעלים מתוך שאיפה להגיע לאמתה של תורה. עד כה עזרנו ה’ להגיע מקבוצה קטנה שהתכנסה לפני ארבע שנים לראשונה לאגודה שלה אלפי תומכים – רבים מהם גלויים, ורבים עוד יותר נסתרים.

בגליון שלפניכם עוסקים בכל אותן שאלות גורליות מתוך התיחסות מיוחדת לנסי ה’ שעשה לעמו ולאתגר העומד בפנינו בשעה זו.

נבקש בזאת מכל מי שביכולתו לסייע במימון הועידה, שירתם לעזרת ה’ בגיבורים. עלות הועידה מוערכת בסביבות 15,000 ₪, כאשר רבים הם המתנדבים ומשקיעים שעות וימים ללא כל תמורה למען הכלל. על-אף החשיבות שיש בכל חודש בתמיכה באגודה לשם הוצאת העלון, החודש הזה אנו מבקשים ביתר שאת, שהנדיבים בעם יבינו את גודל השעה וירתמו בהתאם. ניתן לתרום באחת הדרכים המובאות בסוף מכתב זה.

מלבד זאת, כל מי שיכול לסייע בפעילות האגודה בכלל ובארגון הועידה בפרט – מוזמן לבוא ולתרום מזמנו וממרצו בכל תחום שיהא.

לגבי השיעורים בימי חמישי – אנו שואפים אחת לחודש לערוך שיעור באזור מצפה יריחו, שם יש מאחז חרדי שאנו משתדלים לחזק. אם יש מישהו עם רכב שיוכל לעזור בהסעות – שייצור אתנו קשר במספר המופיע בעלון.

מצפה לראותכם בועידה בעוד שבועיים,

יהודה אפשטיין.

אגודת ‘קדושת ציון’.

Download (PDF, 1.82MB)

Reprinted with permisison.

ניתן לתרום באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא:

נדרים פלוס

US charitable -tax deductible (checks):

Make out checks to

Central Fund of Israel

c/o Marcus Brothers Textiles

980 6th Ave

New York   NY  10018

Attn:  Arthur Marcus

Include note that it is for

Kedushas Tzion

Or for Israeli residents:

Jay Marcus

13 Hagoel st

Efrat , 90435