קדושת ציון גליון #41

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים,

על-אף עיכובים רבים שחלו בחודש האחרון, זכינו בסופו של דבר להוציא עלון לקראת ימי הפורים, ובו מאמרים מאלפים כדרכה של ‘קדושת ציון’, עם התיחסות מיוחדת ונרחבת לימי הפורים הבאים עלינו לטובה.

מלבד זאת ישנם גם מאמרים בענייני השעה ובענייני דרישת ציון על טהרת הקודש באופן כללי, כאשר תמיד מנסים מחד לשנן את האמתות שכבר נתלבנו במהלך העלונים שיצאו, ומאידך לא לשקוט על השמרים, אלא לחדש ולהוסיף בעומק ההבנה כדרכה של תורה.

מלבד העלון מצורף כאן קובץ ובו בקשה מהציבור להרתם ולתמוך בעלון ובשאר פעילויות האגודה. החודש כבר היינו מסופקים אם נוכל להוציא את העלון בשל העול הכבד הרובץ עלינו, ועל-כן בקשתנו שטוחה בפניכם שתתנו לבכם לאמור בבקשה זו, ותהיו שותפים פעילים בפעילות האגודה מלבד מה שכל אחד כבר עושה אם בגוף ואם בממון. הנסיון מלמד, כי בענייני ציבור גורליים וחשובים כמו זה, אפילו מאמץ קטן של כל אחד ואחד עוזר רבות, ומלבד העזרה וההשתתפות במשא הכלל – הרי שעצם הנשיאה בעול תורמת רבות במובנים רבים לכל יחיד ויחיד שנוטל על עצמו את המשימה.

מלבד העול הכספי, גם חלוקת העלונים בפועל זקוקה לחיזוק במיוחד בחודש זה, משום שהאחראי על ההפצה, אשר מוסר נפשו וממונו מדי חודש בחודשו על הענין ורב הנסתר על הגלוי בפועלו הענף – בחודש זה בדיוק הוא עובר דירה ולכן אינו יכול לפעול כבכל חודש, מה שמחייב את כולנו לשנס מתניים ולנסות למלא את החלל. על-כן אבקש מכל מי שיכול לחלק את העלון באזור מגוריו – שייצור אתנו קשר ונראה כיצד נוכל לסייע שיגיעו העלונים למקומו ויחולקו כבכל חודש.

במהלך החודש האחרון המשכנו גם בשיעורים לבחורי הישיבות, וברוך ה’ רואים פירות מפעילות זו, ובכוונתנו להרחיב את הפעילות הזו כבר בשבועות הקרובים.

הקו הטלפוני לצערנו אינו פעיל לאחרונה מסיבות טכניות ואחרות, אולם בכוונתנו להחיות אותו ולהעמיד אותו על מתכונתו באופן שדבר האגודה יופץ גם דרכו לציבור רחב. כל מי שיכול לסייע בענין מוזמן ליצור אתנו קשר.

Download (PDF, 2.93MB)

Download (PDF, 167KB)

ניתן לתרום באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא:

נדרים פלוס

US charitable -tax deductible (checks):

Make out checks to

Central Fund of Israel

c/o Marcus Brothers Textiles

980 6th Ave

New York   NY  10018

Attn:  Arthur Marcus

Include a note that it is for Kedushas Tzion

Or for Israeli residents:

Jay Marcus

13 Hagoel st

Efrat , 90435

ויהי רצון שיקוים בנו ‘אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם’ ונחזה בגאולת ישראל,

לרשותכם תמיד,

יהודה אפשטיין.

אגודת ‘קדושת ציון’.

Reprinted with permission.