קדושת ציון גליון #40

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים,

יום שמחה הוא לנו, כאשר אנו זוכים להגיש בפניכם את עלון מספר 40 של “קדושת ציון”.

יש כאן מימד של קביעות, של יציבות לאורך זמן ושל תופעה שברוך ה’ קנתה לה שביתה בלב ליבו של קהל יראי ה’. כולנו תקוה שנמשיך קדימה להפיץ עוד ועוד את תורת ה’ בטהרתה ויבינו כולם את מהות הברית שכרתנו עם בורא עולם.

עלון זה מכיל חומר רב ומגוון, ועל-אף היותו עלון מספר 40 – יש בו חידושים חשובים, כמו גם חזרה על הדברים הידועים שתמיד צריכים חיזוק. מקום מיוחד ניתן בעלון של חודש זה לדעת הקוראים המגיבים על מה שנכתב בעלונים הקודמים.

אגודת “קדושת ציון” אינה שוקטת על שמריה, וברוך ה’ כבר זכינו לייסד שיעור שבועי בשכונת בית וגן עבור בני ישיבות, ובחסדי ה’ אנו מצליחים להתמיד בשיעור זה. כל מי שמעוניין להרחיב את מערך השיעורים או להצטרף לשיעור הקיים מוזמן ליצור קשר בטלפון המופיע במודעה שבעלון.

כמו-כן אנו מתחילים להתארגן לקראת הועידה השנתית שתבוא גם השנה בליל שישי שלפני יום ירושלים, כך שליל האירוע יהיה גם השנה ליל כ”ו, היום בו עשה ה’ תשועה גדולה ולמעשה הוכרעה המלחמה. מקום האירוע עדיין אינו מפורסם לציבור מהטעמים הידועים, ואנו מצפים ומייחלים להצלחה גדולה השנה, בעזרתכם כמובן.

מעבר לכך, ישנה פעילות מרובה הן בתחום העלון עצמו, הן בשיעורים והן בפעילות נוספת, ועל-כן בקשתנו שטוחה בפניכם, שתרתמו למערכה ותתנו בעין יפה, ובעיקר הו”ק תתקבלנה בברכה. האגודה עומדת כרגע על מסירות נפשם של לא מעט אנשים שכולם אברכים בעלי משפחות, המשקיעים שעות רבות מזמנם ללא כל תמורה, כאשר הביקוש מהציבור הרחב לעלון רק עולה והולך. רק השבוע, למשל, יצר אתנו קשר רב של עיר בשרון וביקש שנשלח אליו עלונים על-מנת שיפיץ בבתי הכנסת. הדברים הללו מחממים את הלב, אולם מחובת כל מי שבידו להרתם ולתת מכיסו, על-מנת שהחלום אכן יהפוך למציאות.

Download (PDF, 2.53MB)

ניתן לתרום באחת מהדרכים הבאות (אגב, אנו בתהליך לקבלת אישור של טופס 46 המזכה בפטור ממס, ובעזר ה’ נודיע לכם בקרוב כאשר נזכה לאישור זה. לעת עתה מי שמעוניין בפטור ממס יפנה לכתובת באנגלית כאן למטה) –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא:

נדרים פלוס

US charitable -tax deductible (checks):

Make out checks to

Central Fund of Israel

c/o Marcus Brothers Textiles

980 6th Ave

New York   NY  10018

Attn:  Arthur Marcus

Include a note that it is for Kedushas Tzion

Or for Israeli residents:

Jay Marcus

13 Hagoel st

Efrat , 90435

 

וחפץ ה’ בידינו יצלח.

בברכה,

יהודה אפשטיין.

“קדושת ציון”.

Reprinted with permission.