קדושת ציון גליון #33

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים וחודש טוב ומבורך!

בעזר ה’ אנו שמחים להגיש בפניכם את גליון חודש תמוז, גליון מרתק עם מאמרים מגוונים ומשובחים בכל קנה מידה.

אחר הועידה השנתית הנפלאה, מחובתנו לחזור לתמידים כסדרם, להוציא עלון ראוי עבור ציבור הקוראים האיכותי, ותוך כך להשתדל להרחיב את הפעילות.

הצמאון לשמוע את דבר האגודה במגוון הסוגיות העומדות על סדר היום של הציבור החרדי בפרט ושל עם ישראל בכלל הולך ומתעצם, ואנחנו משתדלים למלא אחר הציפיות.

אמנם הדבר אינו פשוט כלל ועיקר, ועל-מנת שבאמת נשמש כשופר ראוי לכל אותם אלפים אשר מבינים את חשיבותה של דרישת ציון על טהרת הקודש, מחובתנו לתת כתף איש איש כפי יכולתו וכישוריו.

כבר כעת רבים הם העוסקים במלאכת הקודש שלא על-מנת לקבל פרס, ביניהם הכותבים המצוינים, צוות העריכה, הבקרה והעימוד, כל העובדים במלאכת ההפצה, חברי הנהלת הארגון, התורמים והמתרימים, וכן כל מי שמלאו לבו לעזור – סך הכל עשרות רבות של יהודים יקרים המקדישים מזמנם היקר ומממונם להצלחת העלון והאגודה.

אולם עדיין רבות הן הפעולות שאנו מנועים מלנקוט בשל התקציב הדל והעבודה הרבה המוטלת על כתפי האנשים.

על-כן אבוא בבקשה לכל מי שהאגודה והעלון יקרים ללבו, שירתם לעזור באופן מעשי – מי בחלוקת העלון באזור מגוריו, מי בתרומה, וביתר שאת בהוראת קבע, ומי בכל פעילות אחרת.

בכדי להגדיל את מאגר התומכים והפעילות, חשבנו גם לערוך רשימות מסודרות של אנשים חשובים ומשפיעים, אליהם יגיע העלון הביתה בדואר מדי חודש, בתקוה שיקראו ויהנו, ויטו כתף.

הרעיון הוא לערוך שלוש רשימות שונות של אנשים עם כתובותיהם – רבנים, משפיעי דעת קהל (כגון עיתונאים, עסקנים, סופרים וכן הלאה) ובעלי אמצעים (המכונים ‘גבירים’).

על-כן נבקש שכל מי שיש לו שם וכתובת מלאה של אנשים משלושת התחומים שהזכרנו, ושלדעתו אותו אדם עשוי להתעניין בעלון שלנו ולקרוא אותו, וכתוצאה מכך השפעתנו תגדל – שישלח לכתובת זו את השם והכתובת למשלוח. שוב, אנו מדברים על כתובת אמתית, לא כתובת דוא”ל!

Download (PDF, 2MB)

Reprinted with permission.

תרומות ניתן להעביר באחת מהדרכים הבאות –

העברה בנקאית:

שם בעל החשבון: עמותת קדושת ציון
בנק: 20 (מזרחי טפחות)
סניף: 459
חשבון: 109491

בכרטיס אשראי דרך הקישור הבא:

נדרים פלוס

US charitable -tax deductible (checks):

Make out checks to

Central Fund of Israel

c/o Marcus Brothers Textiles

980 6th Ave

New York   NY  10018

Attn:  Arthur Marcus

Include a note that it is for Kidushas Tzion

Or for Israeli residents:

Jay Marcus

13 Hagoel st

Efrat , 90435

בברכה,

יהודה אפשטיין.

“קדושת ציון”