קדושת ציון גליון #30

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים,

אנו שמחים להגיש בפניכם את גליון חודש אדר של אגודת “קדושת ציון”, ותוך כך לציין 30 עלונים מאז הווסדה של האגודה, שזהו ללא ספק ציון דרך משמעותי, המעיד על עקביות ויכולת עמידה.

אנו מודים בפני בורא עולם על כך שזיכנו להגיע לגליון זה, כאשר בכל חודש הולכים ומתרבים הקוראים הנהנים מדברי האגודה בכל הנושאים שעל סדר היום של קהל יראי ה’ בתקופתנו.

בגליון זה תמצאו מאמרים מרתקים הן בענייני פורים והן בשאר עניינים העומדים על סדר היום, כמו גם המדורים הקבועים – המדור העוסק בספר ‘ויואל משה’, מדור ‘אמונת ציון’ המלבן את יסודות האמונה, מדור ‘שאלת ציון’ ועוד.

זכינו בחודשיים הקרובים להתחיל את תכנית לימוד התנ”ך השנתית, וברוך ה’ הדבר עושה פירות ופירי פירות. בגליון זה תמצאו את התכנית לחודש זה, וכן מבוא לספר שופטים, אותו מתחילים החודש.

כפי שהדגשנו כבר בעבר, אגודת “קדושת ציון” שואפת להרחיב את הפעילות אל מעבר להפצת העלון, והדבר מצריך אמצעים כספיים כמו גם כח אדם. ברוך ה’, מבצע שרי המאה הניב פירות ורבים משתתפים בחלוקת העלון, ואנו שמחים כל העת בהתרחבות מערך ההפצה.

הנושא הכספי מעיק עלינו יותר, שכן במצב הנוכחי לא רק שאין באפשרותנו להרחיב את הפעילות, אלא שאף את העלון במתכונתו הנוכחית בקושי רב אנחנו מצליחים להדפיס, במיוחד אחר שעלו מחירי הנייר פעמיים לאחרונה.

לאור זאת אנו מבקשים במיוחד שכל הנהנים מהעלון יתרמו במסגרת ‘זכר למחצית השקל’ לאגודה (המצורף בקובץ נפרד בדוא”ל זה), איש איש כפי אשר ידבנו לבו, והחותם על הוראת קבע הרי זה משובח.

ניתן לתרום באמצעות יצירת קשר במייל זה, בפקס או בטלפון של האגודה המובאים בעלון, בעמדות “קהילות” או “נדרים פלוס“.

בברכת פורים שמח לכל הקוראים ולכל בית ישראל,

אגודת “קדושת ציון”

Download (PDF, 1.59MB)

Reprinted with permission.