נוחלים את הארץ. מלאך רע מודה: השיטה עובדת

[מתוך המייל:]
*רוצים לשמוע חדשות טובות? זאת כנראה הכתבה הכי משמחת שתקראו השבוע*
זאת כתבה מתוך אתר השמאל הקיצוני “שיחה מקומית”, שימו לב מה הם כתבו אתמול – *”המטרה הושגה: 150 אלף דונם, כמעט נקיים מפלסטינים”*
לאורך כתבה שלמה הם מגוללים את הסיפור של גבעות כוכב השחר, עשרות נערי גבעות, יהודים גיבורים ואמיצים שיוצאים יום יום למרעה עם הכבשים והעיזים, בלי פחד מהערבים והבדואים מסביב. עד שלאט לאט הערבים לומדים מי בעל הבית, והם פשוט אורזים את החפצים שלהם על משאית ובורחים מהמקום!
תתרווחו על הספה, ותקראו כמה ציטוטים מהכתבה. זה פשוט משמח לקרוא את זה:
“הקהילה האחרונה עד כה שגורשה מהאזור, ב-8 באוגוסט, היא קבון. הקהילה מנתה 12 משפחות – 86 תושבים. התושבים ישבו במקום מאז 1996. בפברואר, מתנחלים הקימו מאחז חדש ליד הקהילה. מאז, מתנחלים הגיעו על סוסים וטרקטורים להתגרות ולהפחיד את המשפחות הפלסטיניות, הסתובבו בין בתיהן, ובמקביל, השתלטו על האדמות החקלאיות של התושבים ומנעו מהם לרעות את צאנן… לפי ארגון “כרם נבות”, בפועל הצליחו המתנחלים להשתלט או למנוע גישה מפלסטינים במרובע שטח שבין כביש אלון במערב, כביש 90 (בקעת הירדן) במזרח, כביש מערג’את (טייבה) בדרום וכביש 505 (דומא) בצפון. השטח שעליו השתלטו המתנחלים כולל את שטח האש 906, שמשתרע על 88 אלף דונם ושימש בעיקר כשטח מרעה של הקהילות הבדואיות באזור, ושסביבו הוקמו רוב המאחזים; ועוד כ-60 אלף דונם בין שטח האש לכביש אלון”
*והנה עוד ציטוט:*
כך מספר עלי אבו אלקבאש, בן 60, כשהוא יושב באוהל שהקים בשטח פתוח מעבר לכביש אלון: “פעם המתנחלים היו בורחים אם היינו כמה מולם. היום הם תוקפים! 25 שנה חיינו חיים רגילים, בשנים האחרונות המתנחלים הגיעו לאזור, והקימו שני מאחזים, הם חסמו את הדרך בינינו לעין א-רשאש ואת זו שיורדת לכיוון פסאיל (הבקעה). היינו רועים באזור, אבל באים אלינו ואומרים שהאדמות של המתנחלים..
“הם חונים בכניסה לבתים, הם נכנסים, מחפשים במקרר, בטלפונים. מה אנחנו יכולים לעשות? הם הגבירו את ההטרדות ואת ההפחדה, ואפילו נכנסו עם הכבשים לתוך הבתים. הפעילות של המתנחלים גורמת לילדים לא לישון בלילה. כל רכב שעובר הם מפחדים שזה מתנחל. כאבא, אני מפחד על הבן שלי, ולא רוצה לחיות בסכנה, אלא מעדיף להתרחק מפה”
*לכתבה המלאה באתר השמאל הקיצוני “שיחה מקומית”:*
לתרומה לגבעת “אעירה שחר”, הגבעה הראשונה בתפיסת השטחים מסביב לכוכב השחר –
*חדשות הגבעות*