משה פייגלין: בעד היהודים ונגד השלטון

פייגלין על הסערה ביו”ש: לעולם לא אגנה נאנסת שעומדת על נפשה

משה פייגלין תוקף את התנהלות הצבא מול המתיישבים ביהודה ושומרון: “אפילו לשמור על חייליכם בגבול ה”שלום” המצרי אינכם מסוגלים”

לדברי פייגלין: “לא תשמעו ממני שום גינוי למתנחלים. לעולם לא אגנה נאנסת שעומדת על נפשה ולא משנה מה תעשה, אני לא אגנה אותה. נראה כי צה”ל עובד אצל טיפוסים נאלחים כמו יא יא פינק שקרא לירות ביהודים. ויריות אכן נורו ומח”ט בנימין – אליאב אלבז – תועד כשהוא מכוון את נשקו כלפיהם”.

פייגלין המשיך לתקוף ואמר: “ההיסטוריה המיוסרת של עם ישראל עוד תבוא חשבון עם כל מי שעודד, פקד וביצע את הסזון החדש הזה. ההיסטוריה – והעם שכלביא יקום ויתנשא. אנחנו חיים בתקופה של חילופי משמרות. ההנהגה הישנה, האזרחית והצבאית, נשבתה כליל במקסמי השווא של הפרוגרס החדש. אין יהודים, אין ערבים, אין אמת ואין צדק. אנחנו בכלל מהאו”ם, קולוניאליסטים בארץ אבותינו – מבוהלים מאובדן הצדק, מנוהלים על פי משוואות לחצים”.

סגן יו”ר הכנסת לשעבר הוסיף: “בהתנחלות של החיזבאללה בשטחנו הריבוני לא נעז לגעת, חיילים בדואים ודרוזים ששרים שירי הלל לאוייב בג’נין ומפיצים ברשת – נפטור מעונש של ממש. ערבים שחוסמים צירים מרכזיים, מיידים אבנים ובקבוקי תבערה והורגים במתנחלים דבר יום ביומו, נכיל, נהסס, נרגיל את היהודים למציאות החדשה, אך כשהיהודים קמים בלית ברירה להגן על נפשם, ליצור מציאות שגם הם כאן כדי להישאר, שדמם אינו הפקר, שיש מחיר לדם הנרצחים השפוך – או אז מתעורר לפתע כל רעולי הפנים מהשב”כ, וכל קצונת השמנת הבכירה, והפוליטיקאים והפוליטרוקים, הפרשנים והכתבלבים – מתעוררים לפתע כל המרחמים על האכזרים, ומתאכזרים לרחמנים”.

“כי ככה זה, את כל התסכול הם יוציאו עכשיו על מי שקל, על אחיהם שידיהם כבולות. נמצאו האשמים, היהודים כמובן, ואת כל הזעם על כך ש – ‘מה בעצם אנחנו בכלל עושים כאן? הם יוציאו על מי שקל, על מי שאין לו גיבוי מכל אוהבי ישראל באירופה ובארה”ב ובאו”ם, את כל הזעם הם יוציאו על מי שקל, על מי שלא יגבה מהם מחיר כי הרי היהודים הללו, לא יחסמו את איילון ולא יבעירו את רמת הגולן ולא ישביתו את נתב”ג – כי הכל הרי משוואות לחצים, ואיזה לחץ כבר יכולים המתנחלים הללו שהפכתם לברווזים במטווח, להפעיל?”.

“איזה גיבורים שאתם, “כל הכבוד” – תראה להם אלבז, תכניס להם גלנט, קדימה – מעצרים מנהליים, יריות , רעולי פנים ביישובים.לא כל כך הצלחתם עם משפחות הפשע וערביי ישראל – מעצרים מנהליים כנגדם? הס מלהזכיר. לא ממש העזתם מול הדרוזים. התקפלתם מול כל אפצ’י של נסראללא. שום מענה של ממש מול האיראנים, מול החמאס, מול כל איום ביטחוני שהוא – אפילו לשמור על חייליכם בגבול ה”שלום” המצרי אינכם מסוגלים. אבל מול ה”אוייב” הזה, מול חלוצי הדור, היהודים הללו שיש להם בשפע אין סופי את כל שאבד לכם כבר לפני שנים – את הצדק! מולם מתברר פתאום שיש לכם את כל הכח וכל הנחישות כל הכבוד לכם. כל הכבוד”.

מאתר סרוגים, כאן.