משאל עולי הר הבית תשפ”ג

משאל עולי הר הבית תשפ”ג

ריבוי עולי הר הבית בימים רגילים ובימי חג ומועד מביא לשינוי מבורך במציאות לקראת ירושת המקום ובניינו • עקב המדיניות הלקויה בהר הבית, נוצרים לעתים עומסים בכניסה • כולם מסכימים שהדרך הנכונה היא שינוי המציאות ועליה יהודית חופשית להר הבית כל ימות השנה וכל שעות היממה • במשאל המצורף מבקשים במנהלת הר הבית לשמוע מהציבור על העדפותיו ורצונותיו במסגרת המדיניות הנוכחית • מוזמנים לענות על המשאל ולהשפיע • יותר מכך, מוזמנים לעלות כהלכה להר הבית עוד ועוד ולשנות בפועל את המציאות

בן למואל י”ג אלול ה’תשפ”ג

הריבוי המבורך במספר העולים להר הבית, המחסור בשוטרים המאבטחים והדאגה שאף יהודי לא ייפגע במקום חלילה, גוררים התארכות בהמתנות, בצירופים ובשהיות.

מינהלת הר הבית מוצפת בפניות של עולים רבים המבקשים למצוא לכך פתרונות במסגרת היכולות הקיימות. זאת במקביל להשתדלותנו לתגבור כוחות האבטחה בהר הבית, לאור ריבוי העולים להר הבית שכבר חצה מתחילת השנה את 42,000 עליות כהלכה.

כדי לייעל ולשפר את המצב, מינהלת הר הבית עורכת משאל כללי בקרב העולים להר הבית כהלכה, כדי ללמוד על ההעדפות השונות של ציבור העולים ועל הרצונות של כל איש ואיש.

בשאיפה לארגן בהתאם לתשובות שלכם, פתרונות מתאימים ומתחשבים ברוב העולים וברוב העליות. זאת לצד הידיעה שככל שיותר יהודים עולים להר הבית כך מתרבים הפתרונות ומתרחבות ההקלות.

המשאל מפורט יחסית כדי לקבל תמונה מלאה ככל שניתן.

תודה לך מראש על כל תשובה, ואין חובה לענות על כל השאלות.

ניתן למלא את השאלון כאן…