מפלגת נעם *כאילו* נלחמים באנשי סדום, אבל העיקר אצלם להילחם במקדש

דיווח: נתניהו והרב טאו סיכמו להגביל עליית יהודים להר הבית

פעילי הר הבית טוענים כי הרב טאו הסכים לתמוך בממשלה עם רע”מ בתמורה להגבלת עליית היהודים להר הבית. במפלגת נעם ובלשכת רה”מ מכחישים

ערוץ 7 , כ”ג באייר תשפ”א 05/05/21

גורמים בקרב פעילי הר הבית טוענים כי הסכמתו של הרב צבי טאו להתיר ממשלה שנשענת על רע”מ הגיעה בתמורה להסכמה לדרישת סביבתו של הרב להגביל עליית יהודים להר הבית. כך דווח בעיתון ידיעות אחרונות.

הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור ומורו הרוחני של ח”כ אבי מעוז, יו”ר מפלגת נעם, הורה לחבר הכנסת מעוז שלא לקבל את עמדתו של יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ וכן להסכים להרכבת ממשלה בראשות נתניהו שתישען על הימנעות של מפלגת רע”מ.

נציין כי רק לאחרונה הרב טאו בעצמו חתם על מכתב רבנים האוסר להישען על עבאס. ייתכן שכעת נמצאה הסיבה לשינוי העמדה שלו.

פעילים מרכזיים בתנועות למען עליית יהודים להר הבית סיפרו לידיעות אחרונות כי בימים שקדמו להודעת הרב טאו גיששה לשכת ראש הממשלה מול סביבת הרב באשר לשאלה מה יכול לגרום לו לאפשר הרכבת ממשלה שתישען על רע”מ.

לדברי פעילי הר הבית, גורם בכיר המקורב לרב טאו הודה בפניהם כי ללשכת ראש הממשלה הועבר מסר לפיו הרב חפץ בצמצום עליית היהודים להר הבית.

בלשכת ראש הממשלה הכחישו כי הועבר מסר כזה מסביבת הרב טאו. חבר הכנסת אבי מעוז הכחיש כי ידוע לו על כל מסר הנוגע להר הבית שעבר בין הרב טאו לבין לשכת נתניהו.

מאתר ערוץ שבע, כאן.