וגנב איש ומכרו ונמצא בידו מות יומת – מכירת ילדי תימן

כמו ארגון פשע: “המדינה העבירה ילדים לאימוץ ללא ידיעת ההורים”

דרישה להביא לביטול מסקנות ‘ועדת קדמי’ * הממצאים מוכיחים התנהלות של מנגנון פשע מאורגן בחסות המדינה תוך מעורבות בכירים, גורמי בטחון, משרד הסעד ומוסדות כדוגמת ויצ”ו, אמנה (נעמ”ת) ואחרים”

העיסוק בפרשת היעלמותם של ילדי תימן בראשית שנותיה של המדינה ממשיכה לחולל כותרות ככל שחולף הזמן והוועדה שמינה ראש הממשלה שתעסוק בנושאף ממשיכה לפענח מסמכים נוספים מתוך הארכיון שהיה ספון שנות דור בגנזך המדינה.

הבוקר חושף ‘ישראל היום’, כי ממצאים חדשים שעלו לנגד עיני חברי הוועדה הותירו אותם פעורי פה כאשר התברר כי אלו מחזקים את החשד שהמדינה העבירה ילדים יוצאי תימן, מזרח והבלקן לאימוץ ללא ידיעת ההורים.

לדברי יו”ר הוועדה חברת הכנסת נורית קורן, “קשר השתיקה נסדק, החיסיון הוסר וכעת לא ניתן להסתיר או להתעלם מהעדויות, הממצאים והחומרים שהוצגו בפני ועדת החקירה הממלכתית “כהן-קדמי”, המוכיחים, שחור על גבי לבן, את התנהלותו של מנגנון פשע מאורגן בחסות המדינה תוך מעורבות פעילה של בכירים בממסד, גורמי בטחון, משרד הסעד ומוסדות כדוגמת ויצ”ו, אמנה (נעמ”ת) ואחרים”.

“פרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן היא כתם גדול בהיסטוריה של מדינת ישראל אשר הוסתר באדיקות במשך שנים באמצעות קשר שתיקה וחיסיון תקדימי של 70 שנה”.

לדברי ח”כ קורן, “הציבור הישראלי מבין היום שלא מדובר רק בפשעים שנעשו כנגד העולים מתימן אלא כנגד העולים מכל ארצות ערב והבלקן, ולצערי, בתקופה האחרונה הצטרפו לרשימה ארורה זו גם העולים מאתיופיה”.

כיו”ר הוועדה המיוחדת לחקר היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן, אני דורשת לפסול לאלתר את מסקנות ועדת כהן-קדמי ולהעניק לוועדה שבראשותי סמכויות חקירה.

גם בכנסת הבאה, אמשיך לרדוף צדק ולא אתן לפרשה זו לרדת מסדר היום הציבורי עד שממשלת ישראל, תכיר ותיקח אחריות מלאה על העוול הנורא שנעשה לאלפי משפחות בישראל.

מאתר כל הזמן, כאן.