היכונו, היכונו! הנה המוקיון שלום ארוש עומד להיחשף

ש. ארוש הלא כתב ופירסם “בשם צדיקים נסתרים” בפומבי שמלך המשיח יבוא “בוודאות גמורה” עד ראש השנה הקרוב…

זה היה בעלון “חוט של חסד” בזמנו. והנה סרטון (עם תרגום לאנגלית תוך כדי):

בלי קשר לשיטת ברסלב, הרשע שלום ארוש ממשיך עד עצם היום הזה (אף לאחר פסק הבתי דינים החשובים בא”י, לשם נשלחו טוענים רבניים ע”י הנאשם) לקרוא לברלנד ימ”ש בתואר “רבי ומורי”, וארוש לפי מהללו. בל נשכח שאותו האיש, רבו של ארוש גם עשה עצמו ע”ז, מפרסם כאילו של”צדיק” מותר לעבור עברות, עפ”ל, ויש אינספור עדויות על פריצות זדונית בעריות (ועוד) במשך שנים, ועוד ועוד, ללא שום סימני חרטה וללא שום לימוד זכות.

הצבוע הזה גם מעמיד פנים כמתנגד לברלנד כשהוא נפגש עם מתנגד….

ארוש מכיר את הבעיות של ברלנד בכל התחומים טוב יותר מכולם כי הוא יושב קרוב לצלחת עוד מזמן, וכבר הגיעו אליו קרבנות רבים. אגב, ברדיו מורשת שמעתיו פעם לועג לאשה אחת שהתלוננה מולו בשידור חי על מעשה דומה (או באותו הדבר).

  • הנה, ניתן למצוא כאן סרטון בו ארוש הולך להתפלל בקבר רבו הראשון (הרב יהודה זאב ליבוביץ זצ”ל) עבור ברלנד ימ”ש.
  • אפשר לשמוע מתלמידיו.
  • או להכנס ל”קו האמונה” של ארוש בשלוחה 4 ולשמוע “שיעורים אחרונים” שלו לביטויים הללו.
  • ניתן גם לבדוק מול העבדים הנרצעים שלו, דוגמת ר’ אלחנן אלגרוד, וכו’.
  • אפשר לראות בהוצאות חדשות של ספריו שלא הוסרו איזכורי ו”הסכמות” ברלנד הארור.

(אפשר אולי ללמד זכות על אחד שחושב בטעות שעדיף לשם שמים שלא להרבות דיבורים על ת”ח שסרח – למרות שזה נגד הגמרא ונגד השו”ע וברכת המינים וזה אכזריות כלפי הקרבנות בעבר ולעתיד וגם נגד ב”ד הראשון והשני וכו’ ואף נגד המציאות ההיסטורית עם הרבה משיחי שקר שהוכיחה ש”שקט” מלאכותי משיג את ההיפך. אבל זה רק “שגגת תלמוד עולה זדון” וכו’. אך אין זה הנידון כאן. הרוש הנבל מזכיר אותו ואת עצותיו, כגון הבטחת “שש שעות התבודדות”, בפיו ומעצמו וללא כל הכרח ומכריח!)

לנידון דידן, איני יודע אם חידש את ה”חזון” על משיח לבד או ששמע משקרן כיוצא בו (אולי ע”פ סילוף ס’ כוכבי אור, ואולי מאותו ראש הנחש בעצמו).

“מפרסמין את החנפים מפני חלול השם”, וג”ז בכלל. (יש שוטים המיחסים את “הקץ” הזה לדברי החתם סופר זצ”ל, ע”ז נאמר “גם אויל מחריש חכם יחשב”.)

יה”ר שיבא משיח האמת באמת ויפטור אותנו מאנשים כאלו, “תועבת ד’ גם שניהם”. כי אין התכלית המקווה בקיום נבואת “ואקים מבניכם לנביאים”, אלא בעיקר, “והיה כי ינבא ארושון עוד ואמרו אליו אביו ואמו ילדיו לא תחיה כי שקר דברת בשם ד’ ודקרהו אביהו ואמו”, אמן כן יהי רצון בב”א! (ע”פ זכריה י”ג ג’)

הנה שוב הסרטון לעדות

(כבר הארכנו ב”נבואה” הזאת באנגלית כאן.)

עדכון: המשיח לא בא.