האם השב”כ מתכון להציל חיים?

חסרי אחריות

מלאכת ההשתקה לא זרה לשב”כ, שנים ארוכות הם מסתירים ודואגים לטשטש מניע לאומני לפיגועים של ערבים מדוע כאן היוצרות התהפכו?

מאיר אטינגר

כ”ג טבת תשע”ט – 13:52 31/12/201

ההודעה שהותירו לכלי התקשורת אתמול דוברי המחלקה היהודית בשב”כ לכלי התקשורת קרעה את מסכת הצביעות מעל פניה של כנופייה זו.

כבר שנים ארוכות שאותם אנשים פועלים להסביר בכל במה אפשרית שפעולות תגמול של יהודים עצמאיים כנגד האוייב הערבי, מסכנות לטענתם את היהודים בכל שהפרסום עלול לגרום לטענתם להסלמה ולתסיסה אצל האויב ולהניע פיגועים כנגד יהודים.

לפי אותו הגיון מתבקש להשתיק ככל הניתן ידיעות על מעשים של יהודים כנגד ערבים, כדי למנוע הסלמה ולהציל לפי אותו קו מחשבה חיים של יהודים מלאכת ההשתקה לא זרה לשב”כ, שנים ארוכות הם מסתירים, מעלימים מידע דואגים לטשטש מניע לאומני לפיגועים של ערבים, כדי לייצר תחושת ביטחון מדומה, וכדי למנוע התקוממות נגדית אצל יהודים.

מתבקש היה אם ככה שאנשי המחלקה היהודית שמתיימרים להציג את עצמם בתחפושת של הדואגים לביטחון היהודים היו משתדלים לכל הפחות להצניע ידיעות כאלו, בפרט כאשר ישנה סברא מבוססת שמדובר בכלל במעשה שלא בוצע על ידי יהודים.

במציאות הם עשו את ההפך בדיוק? דאגו מהרגע הראשון לפרסם שמדובר ביהודים גם כשאין שום קצה חוט לכך שאכן זהו המצב.

לשם מה נועדו פרסומים אלו? האם באמת כדי ללבות הסלמה ולהביא לפיגועים כנגד יהודים? איזה אינטרס מצדיק את הסיכון לפי דבריהם ההסלמה בטחונית וסיכון חיים של יהודים?

מה מניע את השב”כ שמומחה בהודעות עמומות כמו צעיר מקלקיליה דקר יהודים ברעננה תוך כדי צעקות אללה הוא אכבר טרם ידוע אם הרקע הוא לאומני או פלילי, להזדרז להוציא הודעות שמאשימות יהודים במעשה, השאלה מתעצמת שבעתיים לאור העובדה שלטענת. השב”כ עצמו הודעה כזו עלולה להביא לסיכון חיים של יהודים???

את התשובה לשאלה זו תצטרכו לענות בעצמכם כי אין זה משנה אם אלו שיקולים אישיים או פוליטיים מה שברור הוא דבר אחד לא דאגה לחיי היהודים או אחריות בטחונית מניעה את אותם אנשים, ההפך בדיוק מדובר באנשים חסרי אחריות לאומית. את מסכת הצביעות שנקראה אתמול צריך לחשוף מהר ככל האפשר.

ולסיום – כעת שכבר הבנו באלו אנשים מדובר, ראוי גם את ההערכות הביטחוניות שלהם לבחון באותן משקפיים אישיות ופוליטיות שדרכם הן פועלים

מאתר הקול היהודי, כאן.