Authored by: העורך Editor
ספר שיח שרפי קודש בסוף פרשת ויצא
ותאמר הפעם אודה את ה’ על כן קראה שמו יהודה. סיפר הרב”צ אוסטראווער ז”ל ששמע מפ”ק מו”ר הגה”ק החי’ הרי”מ זצוקללה”ה הענין שכ”א מישראל נקרא “יהודי” הוא ע”ש יהודה, דהוא ע”ש שבח והודאה, וכמ”ש הפעם אודה את ד’ וכו’, ופי’ רש”י ז”ל שנטלתי יותר מדאי על חלקי וכו’ משמע מזה דכ”א מחויב לידע דכל מה דהשי”ת עושה עמו הוא יותר מהמגיע לו ולזה נקרא “יהודי”. עכלה”ק.
