שיר בענין איחור October 23, 2018 – י״ד במרחשוון תשע״ט by Hyehudi EditorAuthored by: העורך Editorאיחור הוא לא איסור,איחור הוא לא כדאי.איחור הוא מאכזב לזהאשר חיכה מדי.אם לא תאמתי ציפיותהכאבתי לשני,וכשהרב הוא מאוכזבהכאבתי לעצמי.(דברי תלמיד)Some other articles:בית המקדש השלישי יהיה בהר *אחר*? – רש”ש בבא בתראליקוט בענין חומרת איסור תקרובת ע”זMust One Ostracize Perverts According to This Rambam?ה’דעת תורה’ של הרב שך: לגרום תחילת נפילה ניסה, ולהסית לעבור על ההלכה בכסות ‘מנהג’ שטותדברי קהלת בענין עורך האתרPowered by YARPP.