קדושת ציון גליון #23

דרישת ציון על טהרת הקודש ◆ דעת תורה בנושאי ארץ הקודש ת”ו

שלום רב לכל החברים,

אנו שמחים להגיש בפניכם את גליון חודש מנחם אב של “קדושת ציון”.

בגליון זה תמצאו מאמרים מעניינים בענייני ימי האבלות בהם אנו מצויים, וכן בעניינים שונים העולים על סדר היום הציבורי ובנושאים הקבועים של העלון.

אנו שואפים כל העת לשפר את העלון בכל המובנים על-מנת להגיש לקהל הקוראים האיכותי חומר כלבבו.

לעיתים העלון עובר גם תהליכים, אשר לוקחים זמן מה. כך לדוגמא תמצאו בעלון זה נסיון יותר לקטלג את המאמרים לתוך מדורים קבועים, ועם זאת לא כל המאמרים כבר נכנסו לתבנית זו. אנו מקווים שעד העלון הבא הדברים יהיו כבר יותר מסודרים מבחינה זו.

על התוכן עצמו אנו משתדלים שלא להתפשר כלל, ומתוך המאמרים הרבים שנשלחים אלינו אנו בוררים את המיטב עבורכם.

מלבד ההשקעה בהדפסת העלון, אנו עושים מאמץ גדול להביאו לידי כלל ציבור היראים בכל רחבי הארץ, והדבר כרוך במאמצים אדירים ובעלויות מרובות.

החודש החלטנו להיענות לדרישה ולהפיץ 20,000 עותקים, מספר חסר תקדים, אך לא ראינו מכך מנוס, אחר שבמקומות רבים התלוננו שהעלון אינו מגיע, ומאידך לא יכולנו להסתפק בשלושה או ארבעה עלונים לבית כנסת כאשר הצמא הוא כה גדול.

מצב זה מחייב היערכות מיוחדת הן בהדפסה והן בהפצת העלון, והעלויות גדולות בהרבה ממה שחלמנו שתהיינה לפני שנתיים כשפתחנו את העלון. אנו מודים לה’ על כך משום שזה סימן לכך שהצלחנו לחדור למקומות רבים מעבר לכל הציפיות, אך הדבר מחייב גם את ציבור התומכים והאוהדים לשנס את מתניו ולתרום למען המערכה.

כפי שמפורסם בעלון עצמו, ישנן עמדות של “נדרים פלוס” ושל “קהילות”, דרכן ניתן לתרום, ומי שמוכן קצת יותר לטרוח וליצור קשר במייל הזה יחסוך לנו אף את העלויות שלהם. לאור המצב, אנו מבקשים במיוחד השתתפות של הוראות קבע איש איש כפי יכולתו, על-מנת שנוכל לתכנן את הפעילות לטווח ארוך, כאשר מלבד העלון אנו שואפים לערוך גם שיעורים, ימי עיון ועוד.

זכרו! כל מי שתורם, למעשה תורם לעצמו, כי כולנו מעוניינים בהפצת המסר, וככל שיתרבו השותפים בעול, כך יוקל מעל גבי אלו שעוסקים במלאכה.

כמו-כן נודה מאד לכל מי שירצה לחלק את העלון במקומו באופן מושכל, אם זה בישיבה, בכולל, בבית הכנסת או בכל מקום אחר, משום שתמיד עדיף שהחלוקה תיעשה בידי אנשי המקום המזדהים עם המטרה מאשר על-ידי מחלק מקצועי, שאינו מבני המקום. כמו-כן הדבר יחסוך לנו גם עלויות.

בתקוה להבנה ולהשתתפות,

יהודה אפשטיין,

עלון “קדושת ציון”

Download (PDF, 2.23MB)

Reprinted with permission.